Pedagog XXXI LO w Łodzi

Szukaj
Przeskocz do treści
  • Platforma EduSoft
  • Dla nauczycieli
    • Jak się efektywniej uczyć ? – wersja dla nauczycieli
    • Materiały pokonferencyjne – Linki
    • Pomocniki
    • Poszerzone informacje – SPE
    • Samobójstwo – na co zwrócić uwagę
    • Specjalne potrzeby edukacyjne
      • ADHD – Praca z dzieckiem nadpobudliwym i wycofującym się z kontaktu
      • Dysleksja
        • Podpowiedzi dla matematyków, fizyków, chemików.
        • Podpowiedzi dla nauczycieli geografii, biologii, historii, wos.
        • Podpowiedzi dla nauczycieli zajęcia artystyczne, wychowanie fizyczne.
        • Podpowiedzi dla polonistów.
      • Uczniowie o inteligencji niższej niż przeciętna
        • Dostosowania – zestawienie dla przedmiotów
      • Uczniowie słabosłyszący
      • Uczniowie słabowidzący
    • Strategie zapobiegania samobójstwom młodzieży
      • Aneks 1 Objawy i zespoły psychopatologiczne
    • Trudne emocje – stawianie wymagań i powstrzymywanie nieakceptowanych zachowań.
  • Dla rodziców
    • „Uniwersytet dla rodziców” – edycja II
      • Uniwersytet dla Rodziców – Wybór tematów
        • Trudne emocje
      • Zestawienie wyników – Uniwersytet dla Rodziców
    • ADHD – uwagi na marginesie cz.1
      • ADHD – cz.2.
    • Agresja, konflikty, mediacje
      • Konflikty
      • Trudne emocje – Zapobieganie zachowaniom nieakceptowanym społecznie.
    • Jak skuteczniej się uczyć
    • Przydatne informacje i adresy
    • Samobójstwo – mini zestawienie
    • Samobójstwo- na co zwrócić uwagę
  • Dla uczniów
    • Koncentracja
      • Czynniki zewnętrzne negatywnie wpływające na koncentrację
        • 1. Radio i telewizja
        • 2. Telefon, Złe oświetlenie, Zła temperatura
        • 3. Zbyt wygodny fotel
        • 4. Impreza w pokoju ( dla tych ze stancji, bursy lub z rodzeństwe)
        • 5. Zgiełk i odgłosy uliczne
        • 6. Ciekawe rozpraszające plakaty
        • 7. Miejsce w którym źle się czujesz
        • 8. Podsumowanie
      • Czynniki zewnętrzne wspomagające koncentrację
        • 1. Ucz się mając swe ciało w odpowiedniej postawie
        • 2. Ucz się w miejscu, w którym lubisz przebywać
        • 3. Zamieść tam symbole, rzeczy przypominające ci że studiujesz
        • 4. Podsumowanie
      • Wewnętrzne techniki wspomagające koncentrację
        • 2. Motywacja
        • 1. Mentalna rozgrzewka i relaks
        • 3. Self-talk – niech ci pomaga, a nie przeszkadza
        • 3. Zamieść tam symbole, rzeczy przypominające ci że studiujesz. Zamieść symbole, znaki informujące innych o tym, że studiujesz..
        • 4. Bezpośrednie techniki przywracające koncentrację
        • 5. Nietypowe podejście ( mało kto się tego spodziewa).
        • 6. Ucz się w okresie najwyższej dziennej energii, efektywności
        • 7. Czynniki fizyczne – Sen, Odżywianie się, Sport
        • 8. Podsumowanie – Wewnętrzne techniki
    • Konflikty
    • Stres …..
      • Stres – jak sobie radzić
      • Jak zapanować nad stresem maturalnym
      • Jak zapanować nas stresem w trakcie matury?
    • Techniki relaksacyjne
  • Mini – akademia
    • Definicje (kierunki psychologi, nurty)
    • Szersze wyjaśnienia pojęć lub omówienie zespołów zakłóceń, zaburzeń, dysfunkcji
      • Dysleksja rozwojowa
      • NADUŻYWANIE SUBSTANCJI NIE POWODUJĄCYCH UZALEŻNIENIA (F55)
      • Nieorganiczne zaburzenia snu (F51)
      • Zespoły behawioralne związane z zaburzeniami fizjologicznymi i czynnikami fizycznym (ICD-10 F50 – F59)
    • Terminy psychologiczne
      • A – od Abulia do Autosugestia
      • B – od barbiturany do bulimia
      • C – od cecha do chromoterapia
      • D – od DDA do Dysgrafia
      • E – od echolalia do euforia
      • F – od fantazja do Funkcjonalizm
  • Stypendia, zasiłki i pomocdla uczniów
    • Stypendia i zasiłki 2014
    • Stypendium dla uczniów zdolnych
    • Dofinansowanie zakupu podręczników
  • Informacje ogólne
    • Cookie Policy
    • Godziny pracy pedagoga
    • Pomocniki prawne
Bez kategorii

IX Konkurs Języka Angielskiego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych – „Motive”

2 grudnia 2013 Pedagog XXXI

IX Konkurs Języka Angielskiego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych – „Motive”

Pliki do pobrania:
Zaproszenie do udziału w konkursie (302.03 KB)
Karta zgłoszenia (31.5 KB)

Zobacz wpisy

Poprzedni wpis„Historia i kultura Żydów polskich” oraz „Na wspólnej ziemi”Następny wpisOgólnopolski program „E-kologia nuklearna” – zaproszenie

Odwiedzono nas już:

20644

Najnowsze wpisy

  • Zmiany w Menu
  • Zmiany
  • Zdecydowanie warto przeczytać.
  • To warto przeczytać
  • Nowy blok informacji

Najczęściej przeglądane

  • Aneks 1 Objawy i zespoły psychopatologiczne 7k views | 0 comments | posted on 21/05/2013
  • Podpowiedzi dla nauczycieli geografii, biologii, historii, wos. 5.1k views | 0 comments | posted on 18/01/2013
  • Samobójstwo – na co zwrócić uwagę 4.4k views | 0 comments | posted on 18/01/2013
  • Jak skuteczniej się uczyć? 1.6k views | 0 comments | posted on 24/04/2013
  • Nieorganiczne zaburzenia snu (F51) 1.6k views | 0 comments | posted on 18/11/2014
  • Uczniowie słabosłyszący 1.5k views | 0 comments | posted on 18/01/2013
  • Definicje (kierunki psychologi, nurty) 1.4k views | 0 comments | posted on 11/02/2014
  • Zespoły behawioralne związane z zaburzeniami fizjologicznymi i czynnikami fizycznym (ICD-10 F50 – F59) 1.2k views | 0 comments | posted on 18/11/2014
  • Zespoły behawioralne związane z zaburzeniami fizjologicznymi i czynnikami fizycznym (ICD-10 F50 – F59) 1.2k views | 0 comments | posted on 18/11/2014
  • Samobójstwo- na co zwrócić uwagę 1k views | 0 comments | posted on 18/01/2013
  • „Uniwersytet dla rodziców” – edycja II 0.9k views | 0 comments | posted on 10/05/2011
  • Podpowiedzi dla nauczycieli zajęcia artystyczne, wychowanie fizyczne. 823 views | 0 comments | posted on 18/01/2013
  • Mądrze w sieci – nękanie na Facebooku 820 views | 0 comments | posted on 16/10/2013
  • „Ustawienia rodzinne” – terapia czy szamanizm 805 views | 0 comments | posted on 02/12/2014
  • 1. Mentalna rozgrzewka i relaks 664 views | 0 comments | posted on 24/04/2013
  • Jak skuteczniej się uczyć 627 views | 0 comments | posted on 24/04/2013
  • A – od Abulia do Autosugestia 609 views | 0 comments | posted on 10/02/2014
  • Bezpieczeństwo w sieci – internet bywa okrutnym miejscem. 599 views | 0 comments | posted on 09/01/2014
  • IX Konkurs Języka Angielskiego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych – „Motive” 563 views | 0 comments | posted on 02/12/2013
  • 3. Self-talk – niech ci pomaga, a nie przeszkadza 527 views | 0 comments | posted on 24/04/2013

Kategorie

  • Bez kategorii
  • Bezpieczeństwo w sieci
  • Jak się uczyć
  • Konkursy
  • Matura
  • Pilne!!!
  • Porządkowanie pojęć
  • Stypendia
  • Szczególnie polecane
  • Zmiany w blogu

Blog oparty na WordPressie

Szukaj w blogu

Kalendarz

Styczeń 2021
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Gru    

Archiwa

  • Grudzień 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020
  • Październik 2019
  • Październik 2017
  • Lipiec 2017
  • Maj 2016
  • Luty 2016
  • Kwiecień 2015
  • Styczeń 2015
  • Grudzień 2014
  • Listopad 2014
  • Wrzesień 2014
  • Sierpień 2014
  • Maj 2014
  • Kwiecień 2014
  • Luty 2014
  • Styczeń 2014
  • Grudzień 2013
  • Październik 2013
  • Wrzesień 2013
  • Lipiec 2013
  • Maj 2013
  • Kwiecień 2013
  • Marzec 2013
  • Luty 2013
  • Styczeń 2013
  • Grudzień 2012
  • Wrzesień 2011
  • Luty 2011
  • Styczeń 2011
  • Grudzień 2010
  • Listopad 2010
  • Październik 2010
Dumnie wspierane przez WordPressa
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, w zakresie odpowiadającym konfiguracji Twojej przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookie